Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

14 důvodů proč nakupovat u nás:

Rozšiřující se sortiment

Běžné slevy 2-15% dle druhu zboží

Česká distribuce - záruka českého servisu, zboží obsahuje tištěný návod v českém jazyce.

E-mailové a tel. poradenství ZDARMA

Rychlá komunikace, otevřený a individuální přístup k zákazníkům

Pro objednání zboží není potřeba se registrovat

Osobní odběr v Praze (dle domluvy)

Osobní doručení po Praze (dle domluvy)

Doprava zdarma již od 2.490,-

Platba dobírkou, převodem na účet, se splatností.

Recenze a zkušenosti zákazníků

Jsem plátcem DPH

Videa k produktům

4 způsoby dopravy (doprava již od 60,- na příslušenství)

 


Servis

 

 

Než zašlete k reklamaci: přesvědčte se, že přístroj byl řádně nastaven, byly vloženy baterie, př. SD karta odpovídající tech. parametrům zařízení. Před odesláním do servisu můžete kontaktovat prodejce (tel.777 018 478) a vyhnout se zbytečným nákladům na poštovné. Prodejce kontaktuje servis o zaslání zboží zákazníkem k reklamaci.

Podmínka pro uplatnění záruky: základní pomínkou pro uplatnní záruky je zaslání zboží s vyplněným záručním listem ( je-li přiložen, v opačném případě stačí kopie dokladu). Záruční list a faktura musí obsahovat veškeré údaje o kupujícím a zejména musí být uvedeno datum prodeje, výrobní číslo ( jeli na zboží ) a razítko prodejce. Dále popis závady, aby bylo možné závadu rychle identifikovat. Bez těchto náležitostí nebude zboží přijato a bude zasláno zpět.

Záruka výrobce se vztahuje na vady materiálu nebo zpracování a to po dobu 12 měsíců od data výroby a dovozce ji v souladu s příslušnými právními předpisy platnými v ČR a EU rozšiřuje na dobu 24 měsíců od data prodeje. Některé výrobky mají záruční dobu rozšířenou na 3, 5 a 10 let. Pokud se vyskytne výše uvedený druh závady dovozce se zavazuje ve spolupráci s výrobcem řešit problém opravou nebo výměnou výrobku. Reklamace se může uplatnit u prodávajícího nebo přímo v servisu ( rychlejší způsob, servis po opravě či výměně zasílá přímo na uvedenou adresu zákazníka ) a o způsobu jejího vyřízení rozhoduje výhradně dovozce zařízení.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které se projeví při používání výrobků v souladu s návodem k obsluze a doporučeními výrobce a dovozce.

Záruka se nevztahuje v žádném případě na ztrátu, zcizení, škody vzniklé nesprávným použitím, neodbornými úpravami, nesprávným skladováním nebo škodami způsobenými vyšší mocí. Také se nevztahuje na běžné opotřebení a příslušenství jako jsou paměťová media, baterie nebo akumulátory a další spotřební materiál a příslušenství. Tyto jsou kryty zárukou jejich dovozců. Prodávající neručí za kompatibilitu zařízení při použití jiného než jim dodaného příslušenství.

Omezení zodpovědnosti: V případě nesprávné funkce je právo kupujícího na náhradu omezeno pouze na opravu nebo výměnu jak popsáno výše. Výrobce, dovozce ani prodávající nepřebírá jakoukoli zodpovědnost ke kupujícímu nebo třetí straně za škody, které mohou nefunkčností výrobku vzniknout. Jedná se zejména (ale nejen) o ztrátu očekávaného zisku, investic, dat. poškození jiných zařízení, škod vzniklých použitím zařízení nebo naopak nemožností toto zařízení použít. V žádném přípddě nelze požadovat náhradu přesahující hodnotu zařízení podle ceníku platného k datu uplatnění nároku a to po odečtení poštovného, manipulačních a dalších poplatků.

Zaslání zboží k opravě nebo výměně je na náklady a riziko kupujícího. Pokud dovozce shledá reklamaci oprávněnou vyřeší ji opravou nebo výměnou a to do 30 dnů od převzetí od přepravce. Pokud se bude jednat o neoprávněnou reklamaci, bude zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady. Neposílejte zboží k reklamaci prodejci, ale na adresu příslušného servisu.

 

Kamery do auta, sportovní kamery, inspekční kamery, sluchátka značky CEL-TEC

 

Variant Plus,s.r.o. - servis

U Obůrky 5
674 01 Třebíč

Přiložit kopii doklady a popis závady.

 

 Kamery SJCAM a NiceBoy

RTB media s.r.o.
K Žižkou 282/9 
Praha 9, 198 00

 Přiložit kopii doklady a popis závady.

 

Palubní kamery TrueCam,  Lamax

 VSP DATA, a.s.
Service Park Area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí
Priložit popis závady a kopii dokladu.

 

Na emailové adrese magicam@vspdata.cz, případně na tel. čísle 381 489 800 Vám bude tým firmy VSP data s.r.o. připraven zodpovědět jakékoliv dotazy týkající se průběhu a stavu Vašich reklamací